I våre vilkår og betingelser kan du lese om betaling, levering, retur og reklamasjonsrett.


Betaling
Vi aksepterer VISA/Dankort, VISA, Mastercard, VISA Electron, Mastercard Debit, American Express og JCB.

Vi reserverer beløpet du har kjøpt for rett etter at du har lagt inn bestillingen. Vi trekker ikke pengene før varene er sendt og dermed har forlatt lageret vårt.

Levering
Hvis du bestiller før kl. 12 mandag til fredag, sender vi i løpet av 1-2 dager. Etter leveringsdatoen er ankomsttiden 2-4 dager.

Retur
Hvis du ombestemmer deg (rett til å angre kjøpet)
Du har rett til å angre kjøpet i 60 dager.

Hvordan returnerer du?
Hvis du ønsker å returnere varen, vennligst fyll ut returskjemaet på forsiden av nettsiden.

Når vi mottar varen, krediterer vi for dine returnerte varer. Du betaler selv for utgifter i forbindelse med retur av varen. Vi refunderer imidlertid den første betalte frakten. Ved en verdiforringelse som du er ansvarlig for, trekkes dette kjøpsbeløpet fra.

Ved retur er du ansvarlig for at varen er forsvarlig emballert. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for levering av varen.

Varens tilstand
Du er kun ansvarlig for eventuell forringelse av varens verdi som skyldes annen håndtering enn det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og den måte den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måte som om du hadde prøvd den i en fysisk butikk. Hvis varen er prøvd utover det som er beskrevet her, anser vi den som brukt. Det betyr at du ved heving av kjøpet kun får tilbake en del eller ingenting av kjøpesummen, avhengig av varens handelsverdi. For å få hele kjøpesummen tilbake må du gjøre det samme som i en fysisk butikk: Du må prøve varen, men ikke ta den i bruk.

Garanti - hvis det er noe galt med varen
I henhold til kjøpslovens regler om feil og mangler.

Når du handler hos www.lednordic.com har du selvfølgelig 24 måneders reklamasjonsrett. Det betyr at du kan få en ny vare, pengene tilbake eller prisavslag avhengig av det konkrete tilfellet.

Reklamasjonen må selvfølgelig være berettiget, og det er en forutsetning at feilen ikke har oppstått på grunn av feil bruk av produktet eller annen skadeforvoldende atferd.

Garantiskjema
Når vi har mottatt skjemaet, vil vi svare deg direkte på e-post om hva som skal skje.

Hvor raskt bør jeg reklamere?
Du må reklamere innen en "rimelig frist" etter at du har oppdaget feilen. Hvis du reklamerer innen 8 dager etter at du oppdaget feilen, vil det alltid være i tide.

For at du skal kunne inngå en avtale med oss, trenger vi følgende opplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-post
Vi registrerer personopplysningene dine for å kunne levere varen til deg.

Personopplysningene registreres hos MRKK ApS og lagres i fem år, deretter slettes opplysningene.

Når personopplysninger samles inn via nettstedet vårt, sørger vi for at det alltid skjer med ditt uttrykkelige samtykke, slik at du er informert om nøyaktig hvilke opplysninger som samles inn og hvorfor.

Interessentene er de eneste som har tilgang til informasjonen som er registrert om deg.

Vi lagrer ikke kundeinformasjon kryptert.

Vi overfører kundeinformasjon kryptert.

Opplysninger som sendes til www.led-nordic.com selges på ingen måte til tredjepart, og vi registrerer ingen personsensitive opplysninger.

Som registrert hos www.led-nordic.com har du alltid rett til å reservere deg mot registreringen. Du har også rett til innsyn i hvilke opplysninger som er registrert om deg. Disse rettighetene har du etter personopplysningsloven og henvendelser i forbindelse med dette rettes til oss via e-post: info@lednordic.com.

Markedsføring

Når du oppgir e-postadressen din i forbindelse med et kjøp på led-nordic.com kan vi bruke e-postadressen til å kontakte deg angående den aktuelle avtalen og til å markedsføre lignende produkter, hvis du har akseptert dette. Videre kan led-nordic.com generelt bruke e-postadressen til å markedsføre produkter og tjenester til deg i den grad du har samtykket til å motta slikt markedsføringsmateriale. Du kan alltid reservere deg mot å motta markedsføringsmateriell ved å bruke lenken i det elektroniske markedsføringsmateriellet du har mottatt.

Rett til å klage

Hvis du vil klage på kjøpet ditt, må du kontakte led-nordic.com på e-post info@lednordic.com. Hvis det ikke lykkes oss å finne en løsning, kan du klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan også bruke klageløsningen via www.forbrug.dk, forutsatt at vilkårene for dette er oppfylt.

EU-kommisjonens nettbaserte klageportal kan også brukes til å sende inn en klage. Den er særlig relevant for forbrukere som er bosatt i et annet EU-land. Klager kan sendes inn her - http://ec.europa.eu/odr. Når du sender inn en klage, må du oppgi vår e-postadresse (info@led-nordic.com).


Sist oppdatert: 15-08-2023