Fri frakt ved kjøp over 999,00 kr
Vi betaler også hele returfrakten
Glade kunder
9,7 ut av 10 på trustpilot
Du kan betale med Mastercard og Visa
Prisgaranti
Vi matcher alle priser

SALGSBETINGELSER

Generelle opplysninger

NO adresse:

mrkk aps, c/o Nordic DC, mail boxes etc 348, pløens gade 4, 0181 oslo

cvr 920667112

 

DK adresse:

lednordic – En del av MRKK ApS

CVR. nr. 36891963

Storegade 17

8752 Østbirk

Denmark

Etableringsår: 2015

info@lednordic.no

 

Betaling/levering

Vi tar imot VISA/Bankkort, VISA, Mastercard, VISA Electron, Mastercard Debit, American Express, JCB, Klarna

 

Umiddelbart etter kjøpet ditt reserverer vi beløpet på ditt benyttede kort. Vi trekker først pengene i det øyeblikket varene er sendt og derved forlater vårt lager.

 

Vi sender 1-2 x per uke, så vi kan spare fortolling og derved gi deg lavere priser. Vi sender med POSTNORD og leveringstid vil deretter være 4-8 hverdager.

 

Frakt til postkontor: Kr. 80,-

Frakt til hjemmet: Kr. 140,-

 

Såfremt varen ikke hentes på posthus kreves inn et gebyr på 330kr.

 

Hvis du angrer kjøpet ditt (angrerett)

Du har 120 dagers angrerett, når du handler hos oss.

 

Angrefristen utløper 120 dager etter den dagen du har mottatt din vare

 

Du må før 120 dager fra mottak gi oss meddelelse om, at du ønsker å angre kjøpet ditt. Meddelelsen må gis over e-post til info@lednordic.no

I din meddelelse skal du gjøre oss tydelig oppmerksom på, at du ønsker å utnytte angreretten din.

 

Du kan ikke angre ved bare å nekte mottak av varen uten samtidig å gi oss tydelig meddelelse om dette.

 

 

Angring av kjøp

Vi fremsender returlapp.

Varens stand, når du sender den retur

For å motta hele kjøpsbeløpet retur må du altså gjøre det samme, som man kan i en fysisk butikk. Du kan prøve ut varen, men ikke ta den i egentlig bruk.

 

Reklamasjonsrett

Det er selvfølgelig et krav at reklamasjonen er berettiget, og at mangelen ikke har oppstått som følge av en feilaktig bruk av produktet eller annen skadevoldende atferd.

Du har 2 års reklmasjonsrett

Hvor raskt må jeg reklamere?

Du må reklamere innen «rimelig tid» etter at du har oppdaget mangelen ved varen. Hvis du reklamerer innen 1 måned etter at mangelen er oppdaget, vil reklamasjonen alltid være rettidig.

 

Det betyr at du enten kan få varen byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen.

Retur

Vi fremsender returlapp.

Hva gjør vi med dine personlige opplysninger (personvernpolitikk)

For at du kan inngå avtale med oss, trenger vi følgende opplysninger:

 

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail-adresse

 

Vi foretar registreringen av dine personopplysninger med det formål å kunne levere varen til deg.

 

Personopplysningene registreres hos MRKK ApS og oppbevares i fem år, hvoretter opplysningene slettes.

 

Når det samles inn personopplysninger via vår nettside, sikrer vi at det alltid skjer ved avgivelse av ditt uttrykkelige samtykke, slik at du er informert om presis hvilke opplysninger, som samles inn og hvorfor.

 

Interessentene er de eneste med tilgang til de opplysningene, som registreres om deg.

 

Vi oppbevarer ikke kundeopplysninger kryptert.

 

Vi transmitterer kundeopplysninger kryptert.

 

Opplysninger avgitt til www.lednordic.no selges på ingen måte til tredjemann, og vi registrerer ingen personfølsomme opplysninger.

 

Som registrert hos lednordic.no har du alltid rett til å gjøre innsigelse mot registreringen. Du har også rett til innsikt i, hvilke opplysninger som er registrert om deg. Disse rettighetene har du etter Personvernloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til lednordic.no -via e-mail info@lednordic.no

 

Har du ytterligere spørsmål anbefaler vi å ta en kikk på nedennevnte:

Forbrukerkjøpsloven
Angrerettloven
Markedsføringsloven
Personopplysningsloven
E-handelsloven
Kredittkjøpsloven